Tuesday, January 26, 2010

Kenangan Kita...


   Setiap kali kuliah berakhir, diri ini memohon agar sahabat2 seperjuangan ku memanfaatkan ilmu yang di ajarkan oleh pensyarah2 Ku….Moga kalian diberkati oleh Allah…..Amin
Sekarang aku dah semester 5,banyak kenangan yang aku lalui bersama sahabat2 Ku di satu kelas….suka,duka,gembira…dan banyak lg lah…
Moga Ukhwah kita kekal selamanya….
Pada mula aku belajar disini aku hanya punyai seorang kawan sahaja yang memahami diriku di kolej, di mana saja aku sentiasa bersamanya…walau susah n senang..sape lagi….jen..jen.jeng…Bihah la…1 kolej tahu kan…hhehehe .Sentiasa ceria..walau dimana sja berada..Cayok2 bihah…!!! Lepas tu seorang lagi rakan kelas ku yang aku dapat rasa keserasian aku dengan nya….aku panggil nya kak Wana,aku suka sikapnya yang terbuka….sentiasa memberi aku nasihat tika aku dalam kebingungan n masalah…kami bertiga sentiasa bersama….keserasian kita membuatkan ukhwah kita terjalin dengan senyuman….


bertambah lagi 2 orang sahabatku dimana ,sentiasa member keceriaan dalam persahabatan….itu lah Liza n Intan…tp name manjenye Mek…heheheeh...salammmm Mek… ditambah lg sahabat sekelasku iaitu Intan Irani,bertambah lg senyuman tika bersama….tapi sebenarnya…semua sahabat kelas Ku aku rapat….cume yang sentiasa bersama n tak je….Ape2 pun Aisyah sayang kalian tau….Tinggal 1 sem lg kita bersama,kesedihan dapat dirasai makin hampir….


Azril-Syafiq-Zawana-Zuhairak-Aisyah Fatinah My-Nabihah-Hamizah-Intan Azeela-Liza-Yati-Samihah-Intan irani…Foreverzzzzzzzz….Sayang korang semua tau...

0 ulasan:

..::bAraKaLlahu fik::.. (",)

Ayuh sahabat2....

DoaKu....

Jom Kongsi Ilmu...


Bahagia itu apa?

Bahagia itu ketenangan.

Ketenangan itu apa?

Hati yang tenteram dalam semua keadaan dan suasana. Susah mahupun senang, miskin ataupun kaya, sihat mahupun sakit, pujian dan kejian… sama sahaja.

Bagaimana hendak memiliki hati semacam itu?
Ingat ALLAH… hati akan menjadi tenang.
Tiada Tuhan, tiada ketenangan. Tanpa ketenangan, tiada kebahagiaan.


Carilah ALLAH… Ingatlah ALLAH.. Cintailah ALLAH….