Saturday, February 6, 2010

~~ SeLamAt HaRi TuA~~

Aku bangun solat Subuh dengan bantuan Hp ku...
Nokia Ku menjerit sehingga aku tersedar dari Alam Fantasi...
pergi ke alan rialiti..
Terima kasih Nokia Ku...huhuhu('',)

hari ni aku pergi ke MC untuk bli tiket
balik Seremban...
Lame tak tengok kakak....Sihat ke tak????hehe
sampai kat Mc dalam pkl 12 tghari
ermm,penat....penat...
Tak sabar nak balik kampung jumpe Fmly...
RiNdu...RinDuuu....hehehe

Aku singgah ke Jusco
Masyaallah,betapa ramainye orang....
Aku lihat pelbagai telatah manusia
masing- masing melakukan hal sendiri...
Kadang2 hati aku tersenyum melihat telatah kanak2 kecil
yang merengek2 mahu sesuatu....
Moga satu hari nanti ia kan jadi Insan yang berguna ...
Dunia dan Akhirat Amin...
Kerna Ku tahu.....
kanak-kanak di ibarat kain putih....
Ibu bapa lah yang mencorakanNya....

Tepat jam 12.01 malam
umur aku dah 21....
erm,mcm tak caye....('',)
dah angka 20 keatas dah....
Ku mohon dengan meningkatnya umur Ku
aku kan bisa menjadi lebih Matang dalam menjalani
Kehidupan Ku seharian
Sebagai Hamba Allah,Seorang anak yang solehah pada Umi dan Abah..
dan Mahasiswi yang mempunyai prinsip, impian dan matlamat yang jelas...
menjadi seorang yang menghormati sesiapa sahaja...
Amin....

Allahuakbar!!!!




0 ulasan:

..::bAraKaLlahu fik::.. (",)

Ayuh sahabat2....

DoaKu....

Jom Kongsi Ilmu...


Bahagia itu apa?

Bahagia itu ketenangan.

Ketenangan itu apa?

Hati yang tenteram dalam semua keadaan dan suasana. Susah mahupun senang, miskin ataupun kaya, sihat mahupun sakit, pujian dan kejian… sama sahaja.

Bagaimana hendak memiliki hati semacam itu?
Ingat ALLAH… hati akan menjadi tenang.
Tiada Tuhan, tiada ketenangan. Tanpa ketenangan, tiada kebahagiaan.


Carilah ALLAH… Ingatlah ALLAH.. Cintailah ALLAH….