Saturday, February 6, 2010

~~ KeJuTaN~~

Pgi ni aku bangun dengan senyuman…masih aku ingat kejadian semalm….Pergh, seronok sangat….Terima kasih sahabat2 ku yang bt kejutan sempena bfday Aisyah…tme kasih banyak2..terutama kak Wana,bihah n Mek….hehehehe….situasi tu tanpa dijangka2…huh,malu pun ade…Al maklum lah….time tu dah pkul 12 malam dah,aku pun dah nak tdo dah time tu…ptg di penat sangat…..dengan pakai baju tido nye…..Segan…segan…..hahaha…kelakar la…tak tahu nak letak mane muka ni….hehehe cegannYerrrr….
Budak rmah aku pun bfday same ngan aku.....tapi umurnya baru 20,aku dah 21…huh…. tadi si Ida ni dah kene baling tepung….hehehe…kesian lak..sabar ye ida….nasib baik sahabat2 ku yang matang nie tak wat mcm tu…hehehehe…Ape yang penting…!! Kerja sama…heheehe..Bukan! Dalam diri kita mesti ingat….makin hari kita makin tua kan.??? Tambah kan amal…sentiasa muhasabah diri kita….Mga hari ini mematangkan diri kita sebagai hamba Allah dan dapat membezakan mane baik n mane buruk…. Jaga diri kita sebagai Wanita….Ingat!!! kerana wanita ,Dunia jadi huru-hara…Ingat adik Ku….Bljr elok2 tau…akak yakin, cita2 ida tu blh capai dengan usaha ida yang berterusan..….Cayok2 ida!! Hehehe
Berbalik pada sambutan bfday aku tadi…tme kasih sahabatKu….thank bg Kek CokLat+ Mokka Lazat Tu n Hadiah Sweet tu…heheheehe...yang tak leh lupe tme tangkap gambar banyak2 semalam…..sampai tak perasan bunga pada kek dah terbakar….mek pun ade buat lawak sebelum naik ke umah Aisyah td..bihah n kaka wana citer..mem..mek…mcm2 la ko ni…hehehe…ape pun…Aisyah gembira dapat kenal korang tau…..heheheh….Aisyah hargai sangat2…Moga Ukhwah kita ke akhir Hayat……Aisyah Saaaaayang korang Semua tau….kalau di ingat kan kita dah tak lame kan????nanti dah habis bljr kat Melaka ni….datang ke tak aisyah kat Melaka ni lepas habis sTuDy ni..….nanti nak balik Terengganu lak….Kalau Jodoh ade kat Melaka….Insyaallah,dapat la kita jumpa…hehehehehehehehe….mesti rindukan nanti …Sedihnyer…hukkk…hukkkk…Tapi Aisyah tahu….setiap pertemuan tu ade perpisahan….ape pun…kita kan ziarah memziarahi…bkan jauh nou pn dalam Malaysia gak kan…heheheheh
Tak lupe gak buat budak Umah n bihah,kak wana tahun lepas sambut bfday aku……..yang tu pun aku tak jangka …tapi time tu kaka wan n kak zee ade lg……happy sangat…Tme Kasih BIHAH,KAK WAN,KAK SARI,FARAH,RINA,KAK ZEE N KAK WANA…Aisyah hargai sangat2..tahun lepas..yang tak leh lupe sambut dah tengah malam,,,makan lak makanan yang berat2…tgh2 malam…mmg tak leh lupe….dengan belon2 yang penuh satu umah…hahaha…..lawak btl time tu….hadiah pun best tahun lepas….Pulak tu besok tu Sukan antara fakulti di adekan….aku kene lah turun…..lbh gembira ,ptg tu gak diumum kan kumpulan aku JOHAN….hehehe..pandai kan kita main kak wana n bihah kan…??? hehehehe…Cayok2 DPPi….hihihi…..
Tahun ni pun aku join Sukan antara fakulti….cume satu acara je aku amik tahun ni….hehehe tak pe….kate orang tua2 dah umur meningkat ni tak elok lasak2 sangat…heheheh..poyo je…semalam ramai yang bg ucapan kat Aisyah….tme kasih banyak2 sahabat2….yang first ucap….adik aku…thank..hehehe..akak saaayang dik Nor…buat Umi jgak….terima kasih Umi n abah sayang n adik2….buat fifi yang ngade2 tu….tnggu kepulanga akak tau…akak balik 14hb ni….(“,)
TERIMA KASIH ATAS SEGALANYA WAHAI SAHABATKu…..



0 ulasan:

..::bAraKaLlahu fik::.. (",)

Ayuh sahabat2....

DoaKu....

Jom Kongsi Ilmu...


Bahagia itu apa?

Bahagia itu ketenangan.

Ketenangan itu apa?

Hati yang tenteram dalam semua keadaan dan suasana. Susah mahupun senang, miskin ataupun kaya, sihat mahupun sakit, pujian dan kejian… sama sahaja.

Bagaimana hendak memiliki hati semacam itu?
Ingat ALLAH… hati akan menjadi tenang.
Tiada Tuhan, tiada ketenangan. Tanpa ketenangan, tiada kebahagiaan.


Carilah ALLAH… Ingatlah ALLAH.. Cintailah ALLAH….